» Dostawa

Producenci

Promocje

Kontakt

  • F.H.U. Carpholic
    NIP: 611-248-75-07
  • E-mail:carpholic@wp.pl
  • Telefon669 704 024
  • Gadu Gadu31527047
  • Godziny działania sklepu24h

Reklama

  • Carpholic Team
  • www.grubyzwierz.pl
  • www.hobbywedkarstwo.dbv.pl

Dostawa

Informacje o wysyłce

Wysyłka
Jest realizowana wyłącznie na terenie Polski przez:
1. Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach
2. Firma Kurierska DPD

Cennik Poczty Polskiej:
 
Płatność przelewem Płatność przy odbiorze
0-2kg - 16zł 0-2kg - 20zł
2-5kg - 18zł 2-5kg - 22zł
5-10kg - 22zł 5-10kg - 26zł

Cennik Przesyłek kurierskich:

Przesyłka kurierska do 31,5kg - płatność przelewem - 13zł
Przesyłka kurierska pobraniowa do 31,5kg - płatność przy odbiorze -  17zł

Zamówienia na kwotę powyżej 500zł są wysyłane na koszt sklepu ( dotyczy tylko płatności przelewem na konto).

UWAGA!
Przedmioty o dużych gabarytach np. stojaki karpiowe, podbieraki, łóżka, największe maty, największe torby ze sztywnym spodem, przedmioty o gabarycie przekraczającym 60cm i wadze powyżej 10kg wysyłam wyłącznie firmą kurierską

Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Koszt przesyłki dla przesyłek wysyłanych Pocztą Polską jest zgodny z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej.
Za opakowanie i pakowanie przesyłek nie pobieram dodatkowych opłat.

Zwroty
Zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).

Jako konsument możesz zwrócić większość kupionych przedmiotów.  Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.
Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Reklamacje
Pokrywam koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez mój sklep. Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Przejdź do strony głównej